torstai 25. heinäkuuta 2013

                                                      Heeii :)

Mä sain eilen postis uuden repun,  FJÄLLRÄVEN       KÅNKENIN semmosen mustan, ja oikeesti voin suositella sitä kaikille se on niin tyylikäs ja hyväselässä.Ja tilasin sen SCANDINAVIAN OUTDOOR nimisestä netti kaupasta, oli suht halpa mutta olisi voinut löytää jostain halvemmankin! (hinta:54,90)
                   

Eli siis tää on mun eka blogi ja en oikee tiiä millasii     postauksii tekisin, kertokaa ihmees!:) Mä laitoin siitä mun repusta kuvan :) Ja kommentoikaa vaan mitä piditte! Olen siis tästä ulkoasusta vähän pihalla mutta katsotaan nyt että millainen tulee :) Sori täst ei tullu ny hirveen pitkä postaus, mutta kiitos kun luit :)

                                       By: Jensku<3


                 

4 kommenttia:

  1. Ihana tää raikas;) Käyks kattoo munki blokii linkkaan sen sulle Whatsapis tai se on Didin fanisivu:)

    VastaaPoista
  2. Ite haluaisin kans tommosen repun :3 voitko muute liittyy mub blogii lukijaks nii liityn sitte sunki ku pääsen koneelle (:
    Osote ; aukkuslife.blogspot.fi c:

    VastaaPoista